کرانچار مي‌گويد دربي برنده ندارد خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

کرانچار مي‌گويد دربي برنده ندارد

‌عليرضا مرزبان که به جاي زلاتکو کرانچار در نشست خبري پيش از بازي با پيکان شرکت کرده بود با اشاره به دربي پايتخت گفت: در دربي پايتخت مسائل تاکتيکي حرف اول را نمي‌زند. شرايط دو تيم مثل چلسي فصل قبل است، چلسي به بحران خورده بود اما در نهايت تا فينال رفت.

 

وي اضافه کرد: وضعيت پرسپوليس و استقلال هم همينگونه است. بازيکنان دو تيم مثل بازيکنان چلسي شخصيت فوتبالي خودشان را زير سؤال مي‌بينند بنابراين شاهد يک دربي کاملاً درگيرانه و سخت خواهيم بود زيرا آنها مي‌خواهند از شخصيت فوتبالي خودشان دفاع کنند.

مربي سپاهان در مورد شکست مقابل سايپا گفت: گاهي اوقات در زندگي فوتبالي اينگونه است که شکست به ما ياد مي‌دهد چگونه برنده شويم. شش ماه بود باختي نداشتيم و از روزي که به سپاهان آمديم اين سومين باخت ما بود.

 

مرزبان تاکيد کرد: موضوعي که دردآور است اين که در بازي با سايپا مستحق باخت بوديم و خوب بازي نکرديم. در مسائل تاکتيکي خوب نبوديم و شکست خورديم، هرچند شايد در نيمه دوم مي‌توانستيم سه يا چهار گل بزنيم يا بازي را مساوي کنيم و يا پيروز از ميدان خارج شويم اما بايد شهامت داشته باشيم و بگويم آنقدر خوب نبوديم تا برنده شويم. بازيکنانمان هم مي‌گويند در اين بازي تمرکز کافي و تلاش لازم را براي پيروزي نداشتيم.

وي ادامه داد: وقتي بدانيم شکست‌ها از کجا شروع مي‌شود مي‌توانيم خوب نتيجه بگيريم. فصل قبل هم بعد از باخت مقابل صبا بازي‌هاي خوبي انجام داديم و به صدر جدول رسيديم و قهرمان شديم. اين باخت به ما کمک مي‌کند تا به پيروزي برسيم.

مرزبان در مورد شرايط پيکان گفت: در ليگ ايران مربيان خيلي خوب کار مي‌کنند و ليگ ايران به نظر من يکي از بهترين ليگ‌هاي دنياست. نبايد ليگ را ساده بگيريم و بايد آن را جدي بگيريم. ما يکي از بيست ليگ بزرگ دنيا هستيم ولي متأسفانه اين کيفيت را نمي‌توانيم به تيم ملي انتقال دهيم.

وي ادامه داد: مسائلي که در تيم‌ها هست نشان مي‌دهد تيم‌هاي ليگ برتر ايران مسائل حرفه‌اي را به خوبي رعايت مي‌کنند و از نظر شخصيتي رشد کرده‌اند.

مرزبان گفت: بازي با پيکان براي ما سخت است، براي پيکان هم سخت خواهد بود. طبيعي است آنها براي شکست سپاهان مي‌آيند و ما هم براي پيروزي به ميدان مي‌رويم. در ليگ ايران نمي‌توان مطمئن بود که تيم آخر جدول را بتوانيد شکست دهيد. کيفيت ليگ ايران خيلي خوب است اما انتقادم اين است که اين کيفيت به تيم ملي نمي‌رسد.

دستيار کرانچار در مورد بازيکنان محروم و مصدوم سپاهان گفت: فرشيد طالبي محروم است و اروين بولکو مصدوم و اين دو بازيکن را در بازي فردا نداريم.

مرزبان در مورد اينکه ويسي گفته است سپاهان را بهتر از کرانچار مي‌شناسد گفت: خوشحاليم که يک مربي آنقدر مسائل را دقيق تعقيب مي‌کند که تيم حريف را بهتر از مربيانش مي‌شناسد. طبيعي است که مربيان بايد اطلاعات داشته باشند.

مربي سابق پرسپوليس در مورد اينکه چرا اين تيم مدت‌هاست نمي‌تواند خوب نتيجه بگيرد گفت: پرسپوليس از نظر ساختاري ايراد دارد و تا زماني که ساختار اين تيم تغيير نکند در نتايجش تغييري داده نمي‌شود. گرفتن بازيکن بزرگ تنها راه حل عبور از بحران نيست و يا گرفتن مربي. اين دقيقا مثل آن است که شما بهترين اتوبوس دنيا را بخريد اما طبيعي است که در ترافيک تهران گير مي‌افتيد بنابراين بايد يک ماشين کوچک بخريد تا از ترافيک در بياييد.

وي در مورد اينکه اين ماشين کوچک براي پرسپوليس چيست، گفت: توازن کاري خيلي مهم است؛ اين که بين خطوط سه گانه و دروازه‌بان توازن داشته باشيم. ما يا بايد بهترين‌ها را بگيريم و براي آنها بهترين تاکتيک را داشته باشيم يا اينکه بر اساس تاکتيک‌مان بازيکن بگيريم. در تيم‌هايي مثل بارسا و منچستر که سيستم بازيشان تغيير ناپذير است، بهترين‌ها را مي‌گيرند اما در فوتبال ايران که بازيکنان مدام تغيير مي‌کنند بايد بهترين تاکتيک را براي بازيکنان انتخاب کرد.

مرزبان در مورد اينکه آه کرانچار پشت سر پرسپوليس است گفت: شما درباره کسي حرف مي‌زنيد که از نظر انساني بسيار خوب است اما در فوتبال يکسري مسائل طبيعي است و يک مربي با همان امضايي که آمده برکنار مي‌شود.

وي در مورد اينکه با کرانچار درباره دربي هم حرف زده يا نه و نظر او چيست گفت: با توجه به اينکه ما با پرسپوليس کار کرده‌ايم به اين تيم احساس قوي داريم و کرانچار معتقد است دربي روز جمعه مساوي تمام مي‌شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: پنج شنبه 2 شهريور 1391برچسب:کرانچار,دربی,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    کرانچار مي‌گويد دربي برنده ندارد

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)